• يکشنبه ٨ بهمن ١٤٠٢-١١:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٦٣
در صحن شورا صورت گرفت:6-211

تصویب یک فوریت لایحه عوارض تردد و مشاغل در تهران

یک فوریت لایحه عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و لایحه عوارض بر مشاغل در تهران، با بررسی و اتفاق آرای موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران، به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت لایحه عوارض تردد و مشاغل در شهر تهران در دویست و یازدهمین جلسه رسمی شورا مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شد. 
مهدی چمران، رئیس شورا در توضیح این لایحه گفت: یک فوریت لایحه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و تقاضای سفر سال 1403 و نیز لایحه عوارض بر مشاغل شهر تهران یعنی عوارضی که باید تا تاریخ 15 بهمن تمام شود؛ در اینجا مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص تصویب آن رأی گیری می‌شود. 
محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در توضیحاتی تکمیلی اظهار داشت: همانطور که ذکر شد 15 بهمن آخرین فرصت کمیسیون برای ارسال لوایح مربوط به سال 1403 به فرمانداری است. متأسفانه از تعداد زیادی از لوایح عوارضی که شهرداری تهران باید ارسال کند، تنها دو مورد ارسال شده است و اصلی ‌ترین آن عوارض حوزه شهرسازی است که هنوز به دست ما نرسیده است. علیرغم تذکرات فراوان و اطلاع و آگاهی شهرداری تهران از این موضوع از بهمن ماه سال گذشته، همچنان شاهد قصور این سازمان در این باره هستیم؛ لذا درخواست می‌شود هر چه سریعتر در این خصوص اقدامات لازم انجام شود. 
گفتنی است یک فوریت لایحه فوق الذکر با اکثریت آرای موافق اعضاء به تصویب رسید. 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: